Världens roligaste spel:

"Kort mot mänskligheten"!!

Detta spelade jag, Annica och Joel denna afton.

Här är ett axplock av de frågor och svar vi valde (det kursiverade är det vi fyllde i med bland de förvalda svarsalternativen):

Jo tack, jultomten, allt jag någonsin önskar mig: hästkorv, allt jag någonsin önskat mig

2 girls 1 cup, nu även för barnen!

På min tid fick man ett blekt rövhål för endast 60 öre

När jag tänker på min mormor som tittar ner på mig från himlen oroar jag mig för att hon sett äldre människors erektioner

Min blinddate gick förfärligt tills vi upptäckte ett gemenast intresse för barnmisshandel

Plan B : att ha motorsågar som armar

Sjukt kul spel!!


Natti!

Imorgon ska jag träffa mina älskade och så otrooooligt efterlängtade Marseille-pinglor i Göteborg. Vad tycks om det?! Va va va?!

Guld ju!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0