Alla hackar på Elin-dagen

Vi är nu på plats hos Anders broder och familj för att tjuvfira jul. Är ovan att ha barn vid julfirandet eftersom vår lilla släkt enbart innehåller ungdomar/unga vuxna/vuxna och pensionärer nu för tiden (Oklart i vilken kategori jag placerar mig själv i här... Borde nog i nuläget klassificeras som barn).

Här har vi bland annat avnjutit ett delikat julbord, spelat pingis och FIFA, träffat tomten, öppnat julklappar, lekt med julklappar, ätit inhumana mängder godis och gått på spökvandring i skogen...
Mycket, mycket trevligt! 

Min stackars syster har fått utstå en hel del idag. Skall här exemplifiera två:

Scenario 1:
Hon berättade att hon jobbar som informatör varpå Arvid är snabb att fråga:
- Vad gör en amatör?!!?


Scenario 2:
Denna inträffade precis. 
Vi som fortfarande håller oss vakna sitter och slöar i soffan. Jag leker med barnens julklappar (material från "Äckliga skämtlådan"), låtsas ändra position i soffan så jag hamnar nära Elin med ansiktet. Nyser i samband med detta och kollar upp på henne och ser ut såhär:
Det var OVÄRDELIGT att se hennes min och höra hennes skrik av avsmak innan hon insåg att det var en gummi-buse...

Heheeee. 

Så, familjen!!
Jag önskar mig också denna underbara sak i julklapp:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0