Barnshopping

Idag tog vi oss an Marieberg gallerias mellandagsrea. Det var ett par andra personer som gjorde detsamma...
Blev matt och orkade ej shoppa så mycket, men det bästa fyndet var en ny skidjacka - av manlig modell - för 200 spänn - från barnavdelningen!


Så nu är jag redo inför Sälen! 
Ångrar mig dock litet att jag inte köpte en rosa variant istället, trots att den var lite för stor.. Dock sa Mikaela den blåa jackan var coolare och därmed passade mig eftersom jag är cool (hennes egna ord, jag lovar!!!).

För övrigt köpte jag tre (3!!!) stora, fina halsband för 124 kronor. Helt okej, må jag säga! 

Nu är vi helt döda och ligger avslagna i soffan och ska kolla rulle!


GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0