Genomförande av det omöjliga

- det har jag och Viktoria åstadkommit på universitet denna vecka. 
Vi hade oofaaantligt mycket att göra. Tre labbar i dataanalysprogram vi aldrig förr jobbat i, varav ett inom det alldeles underbara ämnet statistik som ingen av oss läst på fyra år....

I onsdags överraskade vi oss med att hinna klart med uppgiften vi trodde vi skulle få jobba med över jul. Började då istället på den totalt omöjliga uppgiften i SPSS. Jag överdriver inte när jag säger att jag var nära tårar där ett tag när vi insåg hur svårt det var. Vi fattade absolut INGENTING och hade INGENTING att gå på. 
Idag tog vi nya tag igen och lyckades med det otänkbara - vi gjorde klart HELA denna omöjliga uppgift idag!!!

Är så stolt över oss! Nu är vi klara med alla uppgifter och kan bara lugnt invänta inlämningsdatumet, 8 januari. 
Och jag är dessutom så glad, för nu slipper jag åka hem tidigare än alla andra från nyårsfirandet i Sälen till förmån för att sitta på univ den 3e december. <3!



En del av den rena grekiska som vi mirakulöst nog lyckats författa


Så med detta kan jag nu med gott samvete ta jullov och njuta till fullo (bortsett från att jag måste läsa två böcker...)

Så, GOD HELG på er raringar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0