Idag börjar mitt ordningsamma liv

Har fredag, lördag och söndag natt somnat kl 4. Ätit minimalistiskt med mat (pga för slö för att gå och handla...) och varit allmänt oansvarig.
När jag imorse efter ca 4 timmars sömn, på tom mage tvingades cykla tur och retur till universitetet för att lämna in mitt arbete (hej stenåldern! Självklart räcker det inte med att maila in det utan det är även superviktigt att helgardera sig med en inlämnad papperskopia....) nådde jag botten. Hade ingen som helst kraft i benen mina och när jag sedan på hemvägen släpade mig omkring på Willys och bunkrade upp med mat var jag inne i någon slags zombietrans.

Sitter nu vid mitt köksbord med stirrblick och väntar på att ägget ska kokas klart så jag ÄNTLIGEN ska få i mig lite frukost. 

Så med detta vill jag out:a att mitt ordningsamma liv börjar nu!

Hare kanin

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen!!! ; )

2013-12-02 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0