Jag längtar INTE till sommaren längre

Jag har en stark rädsla som växer inom mig. Sedan i söndags har jag haft jordgubbar hemma. Då käkade vi fruktsallad (med jordgubbar i!) och en stund senare började mina ögon klia. Trodde då det berodde på att jag överansträngt mig när jag strax innan kört bil länge + att jag var trött. 
Idag satte jag mig ett större antal jordgubbar igen - och en stund senare började det klia något kopiöst i ögonen och tillslut hade jag en superuppsvälld hornhinna... Sexy!

Tänk om jag är allergisk mot jordgubbar nu också alltså?! Då är ju mitt liv över...




Kommentarer
Postat av: mimmi

OH NO! trots att det gått drygt ett år minns jag med fasa mitt uppsvullna öga i marseille.. Lider med dig :( ännu mer för att jordgubbar ju är gott, sniglar klarar jag mig jäkligt bra utan. Men måste också säga att din nya kärlek var sjukt fin! (från förra blogginlägget) Puss :)

Svar: Ja jag tänkte på dig och ditt snigelöga igår!! Och dagen till ära var det ju precis ett år sedan vi kom hem från Marseille ( :'( )
Men tack för the pity! Och tack! Jag älskar den! 😍
Lena

2013-12-19 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0