Känslig såhär på morgonkvisten

Oj oj oj, jag började precis gråta till Systembolagets nya reklam.....
Men det är ju så sorgligt att tänka på att många barn växer upp bland föräldrar som dricker för mycket. Usch!

Men jag är lite väl känslig kanske. 

Har precis tagit min pappa på orden och ätit en så stadig frukost att jag nu mår illa. Jag åt två mackor med äggröra på, yoghurt med müsli, russin och honung, ett kokt ägg, en halvliter te och juice.

Så nu borde jag ju stå mig i eftermiddag då vi ska till Karlstad på julkonsert som Alma är med i. Ska bli så mysigt!! Men som pappa sa så bjuder Ola bara på fika innan konserten så det är anledningen till att jag var tvungen att proppa i mig frukost. Har en tendens att alltid vara jättehungrig när vi åker till Karlstad. Oklart varför!


Och gårdagen blev mycket trevlig ändå förresten. Mina kära vänner dykte upp tillslut och då blev det livat och glatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0