Ledig och produktiv dag

Var ledig idag och passade på att göra allting jag inte hunnit göra hittills denna hektiska tid innan jul (inte ironiskt! Har sjuukt mycket på univ)

Jag gick upp relativt tidigt och slängde i första maskinen tvätt. Därefter tillredde jag en liten, enkel, ynklig frukost till mig själv...
 (Gjorde dessutom två mackor till efter att allt detta var uppätet...)

Frukosten är verkligen min bästa måltid. Skulle kunna äta frukost heela dagen....men då skulle det ju inte kallas frukost längre... Men hur som helst. Gott är det!

Därefter betade jag av nya avsnitt av några serier som jag missat (Det gäller att ligga i så att man håller sig i fas!).  

Därefter sökte jag jobb!

Därefter tog jag min gamla cykel och åkte ut på stan (jajamen. Du läste rätt!! Min gamla, tidigare stulna cykel är fixad och i bruk igen!!!! Upptäckte dock att bromsarna är nästintill obefintliga... Det var lite småläskigt när jag i full fart över Våghustorget upptäckte detta faktum......).

På stan handlade jag resterande julklappar i en väldig fart och gjorde bankärenden och kände mig allmänt "viktig" i min nya, fina, röda jacka med luvan uppe för att undkomma regnet:

Fick även ett telefonsamtal och fick ett "modelluppdrag" i kön till banken. Så i veckan ska jag klä ut mig till byggarbetare.... Spännande minsann!


Sedan kom jag hem och slog in julklapparna. 


Och nu ska jag iväg till Beckis på kvällsfika där jag även hört rykten om att Pia ska befinna sig... NICE!


Kommentarer
Postat av: mamma

Va duktig du är! Fin jacka var det också. Själv har man just börjat på jullovet...

Svar: Fuuubb!!
Lena

2013-12-19 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0