Världens bästa mattant!

Idag fick jag upp hoppet om mänskligheten igen. Jag känner att allt mitt tjatande och ifrågasättande kanske nu äntligen lönat sig och möjliggjort denna trendändring. 

Jag skulle köpa en brie- och salamimacka till lunch idag på universitetet. Väl framme i kassan ställer jag den obligatoriska frågan: är det paprika i den här?
Hon rynkar då på näsan och svarar: neej, när det är jag som gör mackorna brukar jag inte lägga i paprika för jag har märkt att det är så många som inte tycker om den!
YEEESSSS!! Det finns alltså vettigt folk på denna jord ändå! Och vettiga och söta mattanter!

Det känns skönt att veta!

En icke paprikasmittad macka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0