Fast riktigt så gött har jag det kanske inte ändå....

Har nu kravlat mig upp ur sängen och lagat äggröra (som blev jätteäcklig eftersom mjölken (som vanligt!!!) var gammal och jag istället fick ha i matlagningsgrädde).
Har nu dessutom såsom den ordentliga människa jag är betalat alla mina räkningar och "skulder".
och det var inte nådigt med sådana denna månad!(!!!)
Kommer denna månad, helt seriöst, leva på existensminimum...
Och jag som ska till Stockholm på The Killers på torsdag och på Jesus Christ Superstar nästa vecka och som fyller år om två veckor.. det kommer bli ett torftigt firande minsann!
 
Med detta vill jag säga att jag nu är så förbannat, frukstansvärt, galet trött på att vara en fattig, äcklig student!!!
Jag vill jobbaaa och ha inkomst nog för att kunna unna mig någonting annat än formfranska och lättdryck (om de är på rabatterat pris (3 för 20:-) det vill säga).
 
UUSCH vad jag hatar detta!
 
Nu ska jag sörja detta genom att bädda ner mig i soffan och tjuta till någon serie för att därefter samla ihop mina tomburkar för att gå och panta så jag kan köpa mig en liter mjölk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0