Fortsatt söndagsotvång

Efter en stunds övervägande blev det Skönheten och Odjuret som vann i förmiddags. Och jag hade glömt bort hur bra den är!!?!
Grät och grät men kände mig ändå helt varmt ända in i hjärtat när den var slut. Efter det trotsade jag min första tanke att inte lämna lägenheten på hela dagen, eftersom Mikaela ringde och frågade om jag ville med en sväng till Marieberg. Sagt och gjort! Fyndade en jättemysig och kramgo angoratröja för 49:- *nöjd tjej*
Den luddade dock jättemycket så jag har fortfarande ludd i ögonen, halsen och näsan sedan jag provade den...

Hur som haver. Nu är jag i alla fall hemma igen, har pluggat i en timme och känner att mitt Disneysug ännu inte är stillat (Annica och Joel var här på middag och spelkväll igår och vi pratade om Disneyfilmer till småtimmarna). Jag ska nu därför kolla på Ringaren i Notre dame! Hur bra är inte den då!? Har dock nästintill glömt bort den filmen också, så det kommer ungefär bli som att se den på nytt.

Åh, nu måste jag avsluta det här. Det kryper i fingrarna pga att jag bara till trycka på play!

ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Alma

Lägg den i en plastpåse, knyt om och lägg den sedan i frysen i minst tre timmar. Resultat: inget luddande alls!

2013-02-17 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0