Götebooorg

Sitter nu och skumpar på tåget hem från Göteborg. Har där spenderat helgen med min finaste Milla.
Och det sköna med henne och att komma till Göteborg är att vi inte egentligen behöver göra ett skit, för att det är fortfarande hur mysigt som helst.
I fredags gjorde vi dock något. Vi var med Emelie och Calle, käkade på Merci, färgade håret på Calle (och jag blev totalt sönderutskälld av honom för att jag var snäll och gjorde det på honom, ändock med ett något flammigt resultat......), spelade biljard och poker.

I lördags tog jag och Milla oss till hemmakväll för att bunkra upp inför filmmys = köpte drygt 1,2 kg godis!
Sedan återvände vi hem, kollade på två Disneyfilmer (Lilla sjöjungfrun och Micke & Molle), spelade kort, svullade godis och hade det allmänt trevligt.

Idag bestämde vi oss för att vi åtminstone skulle göra NÅGONTING så vi gick en sväng på stan för att sedan återvända hem, fika och kolla på ytterligare två filmer (Skönheten och odjuret och Svanprinsessan).

Det är så skönt att ibland bara komma iväg till en annan miljö och slappna av och rå om sig själv och varandra!

Nedan följer några fagra bilder:
(Bilden ner i godispåsen är tagen idag, alltså efter en hel lördagsätning....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0