Kaozzzz

Har städpartaj här hemma. Väljer att lägga det under den benämningen så det ska låta (och därmed även bli) lite roligare. Dunkar hög musik och har kört igenom Muse, The Killers och Bo Kaspers orkesters nya album. Nu är det ett gammalt, men ack så underbart Placeboalbum som gäller.
Mitt partaj har hittills pågått i tre timmar och alla mina kläder är uppackade och ordentligt vikta och hängda i skåp och garderober. Känns skönt att ha lite valmöjlighet gällande klädsel igen, må jag säga!

Nu ska jag dock ta tag i den värsta delen: dammsugning och moppning (?) av golven. Så FRUUKTANSVÄÄÄRT trist! Kan dock glädjas över att jag enbart har 37kvm och inte ett helt hus att rengöra...

Oj vilket supertrist inlägg!
Kände bara att jag behövde en anledning till att sitta i soffan en stund så kände att jag var tvungen att blogga...

Återkommer sen, om jag överlever, med före- och efterbilder!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0