Ordbajseriets drottning surrenders!

Jag ger nu upp hemtenty för idag.
Måste stolt meddela att jag (kors i taket) jobbat på bra idag!
Från kl 13 tills nu, strax 00:00, (med en 2 timmars paus då jag tittade på Grammisgalan) har jag gjort alla frågor utom en! *ett rungande och imponerande "uuuuuh" går genom publiken*

Så imorgon ska jag bara ordbajsa till förbannelse för att dryga ut mina korta och koncisa texter. Jag förstår inte vad det var med mig idag. Jag brukar ju annars vara ordbajseriets drottning, men idag var jag väldigt fåordig. Så varje fråga där max antal tecken var 1500 har jag besvarat med 500ish.

Sedan är det två elaka flervalsfrågor där alla alternativ är exakt likadana sånär som på en mening. Luuuring! Och som alltid så tycker man att alla alternativ låter relativt vettiga...


Som ni märker har jag inte mycket "go" i kroppen kvar, så jag checkar ut från denna dag och återkommer imorgon, förhoppningsvis pigg och med en sprudlande hjärna och flanka fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0