Woopsiii

Denna dag blev visst förskjuten några timmar...
Jag har nämligen inte gått upp ur sängen än, och klockan är 12:47!!!!
Varför ligger jag kvar här så länge och drar mig undrar säkert ni hurtiga själar?!
- Jo, därför att jag kan!!


Och för att det är skönt, och för att jag gillar att lusläsa NA och Aftonbladet och uppdatera mig om det övriga mediala flödet liggandes. Och förmodligen också undermedvetet för att jag bestämt mig för att jag efter frukosten ska bege mig till Gustavsvik för att simma. Jag är jättedålig på att simma, och jag vill inte ha på mig bikini och jag kommer förmodligen orka simma så otroligt mycket mindre än mitt psyke vill.
Ska nog ligga kvar här i sängen en stund till och googla sim-tips. Hur ska man göra för att slappna av i nacken exempelvis?! Det blir jag snart varse om och sen kommer jag simma liksom os-olympierna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick simningen? För du gick väl upp ur sängen!? Kram. /mamma

2013-02-13 @ 20:27:42
Postat av: S

Hur gick simturen. Mötte du kändishopparna?

2013-02-13 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0