XOXO

Kom trött hem från dagens oändliga seminarium och tänkte att: aaah, jag kanske skulle ta och kolla på ett Gossip girl-avsnitt.
Så det gjorde jag.
Och ett till
Och ett till
Och ett till

Och nu när jag wikipediade för att se hur många avsnitt jag hade kvar på sista säsongen insåg jag att jag enbart har ETT. ENDA. AVSNITT. KVAR!

Jag är i upplösningstillstånd. Vad ska jag ta mig till när detta är slut?!
Och hur ska jag nu titta på detta sista avsnitt för att hedra det så mycket som möjligt?
Det enda jag kan komma att tänka på är att jag borde ha champagne. Och 7-rättersmiddag. Och fyrverkerier.
Men jag har tyvärr inget av ovanstående hemma...

Kanske får lyxa till det rejält och ta lite chips och dip?

Det kanske, förhoppningsvis, kan fylla det tomrum som detta kommer lämna inom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0