Ännu en klagovisa...

Nu är jag på plats i mamma och pappas lägenhet. Och det är JÄTTEVARMT!!! Min feber kommer bergis gå upp igen!
Men de har iallafall en massa bra kanaler så nu i väntan på Water for Elephants lyssnar och tittar jag på gamla godingar på VH1.

Förut när jag skulle "göra mig i ordning" för att gå ner och hoppa in i sjuktransporten kände jag mig ynkligare än någonsin. Tänkte att det var en god idé att ta den varmaste vinterjackan pga sjukdom.
Men den jackan var ju så fruktansvärt tung att det gjorde ont i hela kroppen när jag satte på mig den. Utstötte ett pipigt "aaaj" när jackan vidrörde vardera axel.

Var även tvungen att köpa med mig lite nödproviant då jag inte visste vad mor och far egentligen hade i kylskåpet, och väl inne på Lidl släpade jag mig omkring, halvdöd medan Elin skrattade åt min ynklighet. Har även börjat halta på högra benet. Vet inte om det är liggskador eller en avkomma av för kraftigt hostande. Känns även som att jag hostat sönder någon organ inne i kröppen min.

klag klag klag

En varning. Orkar ni inte med detta. Återvänd inte till min blogg förrän om 2-3 dagar då jag förhoppningsvis frisknat till!

Kommentarer
Postat av: Linn

Stackare!! Lider verkligen med dig!!! Krya

2013-01-04 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0