Den oplanerande vandraren

Idag beslutade jag mig för att resa min lata lekamen från soffan och begav mig ut på en powerwalk med universitetet som mål. Jag behövde lämna in några papper från Marseille vilka jag stoppade ned i fickan och bar med mig dit. 
Det är en promenad på ca 43,22 minuter enkel resa, men med P3 i lurarna blev det en härlig färd.
Väl framme möttes jag dock av en liten motgång. Internationella kontoret där jag skulle lämna in papprena stängde klockan 14 och jag var på plats 14:35.... Det löste sig dock efter en stunds knackande till min stora lättnad.
 
När jag lämnat papprena vände jag om jag promenerade hemåt igen.
Detta blev alltså en liten promenad på ca 1,5h på en sissodär 8,5 km.
GÖTT!
 
Det var dock allt jag orkade med idag. Stannade en snabbis på Willys, gick hem, lagade mat, åt maten och slocknade sedan som ett litet barn på soffan.
 
Vet inte om det fortfarande är sjukdomen som talar eller om det helt enkelt bara är jag som är för seg för att orka med några mer sysslor på en dag...?
 
Nu har jag en skypedate med mina Marseille-flickor så det hoppas jag ska pigga upp mig!
 
ADJÖ!
 
Nedan följer ett bildbevis som visar att jag faktiskt genomförde denna promenad idag. Hade dock bara på gpsen på hemvägen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0