Euromed Managements mönsterelev till er tjänst...

heheheeeeee!

Mina damer och herrar, nu har alla betyg från Marseille kommit... och jag klarade ALLT!! och med god marginal dessutom (Inte alls skrivet med skrytsam ton utan bara med enorm stolthet på den darrande rösten då jag var osäker på om jag ens skulle klara vissa av dessa djävulusiska kurser!)

Det känns såååå skööönt!

Och dessutom hade jag en underbar lunch, som nästintill gick över till middag pga dess långvarighet, med Angelica idag.
Och som grädden på moset sitter jag även med en vacker liten bebis i min famn: min nya iPhone 5!!!

Livet är trots allt inte så dumt ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lena! Det är bara att gratulera.
Tänkte på den röda nyansen på benen.........var är mina termobyxor???
Kram iaf ;)
mamma

Svar: Termosarna glömde jag tyvärr hemma...
Lena

2013-01-23 @ 19:46:44
Postat av: Elin

Vajjert Lena!

2013-01-23 @ 20:35:20
Postat av: Anonym

Grattis Lena! Vi visste ju att du kan!!FoF

2013-01-24 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0