Ge mig en ny garderob, tack!!

Nu kan det nog inte bli så mycket värre tror jag.
Upptäckte i lördagskväll att den topp/överdel jag tänkte ha på mig var söndertuggad av möss......
Så hälften av mina kläder är mögelskadade och andra halvan som ligger kvar i mamma och pappas uppenbarligt musinvarderade sommarstuga är väl uppkäkade av de små, vedervärdiga krypen!
 
En positiv sak är dock att CSN äntligen var på min sida och översåg det faktum att jag inte kan uppvisa några betyg från Frankrike än eftersom deras administration och välvilja inte är av den bästa kalibern.
Så imorgon ska jag börja plugga arbetsrätt, får cash, är ledig resten av veckan och kan då ströva runt på stan och inhandla en helt ny garderob vilket jag uppenbarligen är i stort behov av nu.
 
 
 
Nu ska jag promenera bort till Jasse för att tjata mig till en osminkad update om hennes helg!
 
heppåre
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att ringa Sven! /mamma (igen!)

2013-01-21 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0