Hallå 2013 hur e lääget!?

Förlåt mig för mitt fattiga uppdaterande men just nu är jag sjuk så då har ni väl inte mage att vara arga på mig!? *hundögon*
 
Kan bara meddela er att jag haft en förträfflig nyårsafton med delikat mat, dryck och sällskap. Sedan dess har jag dock känt mig som en påse skit vilket delvis kan förklaras med att jag är sjuk. Hostar sönder mitt kopiöst starka sex-pack, fryser ihjäl (extra mycket i och med att min lägenhets temperatur knappt når över 15 strecket...) samt mår illa - ständigt!
 
Detta botar jag dock så gott jag kan med alla mina favoriter blandade i en salig och underbar röra: vitlöksbaguette, clementin, vaniljte, Quilla simplex och Gossip girl. NICE!! 
 
 
Det var allt jag orkade med för tillfället...
Hare Kanin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig hör med syrran om du vill ha skjuts till lite varmare lokaler! kram mamma p.s. tack för kaffet!

2013-01-03 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0