Heja Lena, fisken är mör, skjortan hänger utanför...

KORS I TAKET!! Jag känner mig frisk!
Detta uttalande kommer jag nog få ångra imorgon men kan iallafall glädjas av det i presens.
 
Efter att designat och grejat här på bloggen samt efter att ha bölat till fina musikvideor i några timmar mår jag alltså betydligt bättre än jag gjorde innan. Är fortfarande förkyld som ett as men det räknas ju inte som "sjukdom".
 
För att återgå till det där med bölandet till musikvideor måste jag bara understryka något.
För det första: man är ju alltid lite känsligare när man är sjuk
För det andra: jag är i och för sig alltid "lite känsligare"....
För det tredje: Att höra den alldeles underbara Paolo Nutini och SE SKÖNHETEN SAMTIDIGT blev visst lite för mycket för mä. Älskar när han i låten Candy sjunger "and I'll be there waiting for you".  BUHU 

Det skulle allt vara käckt om en så underbar karl som Paolo Nutini (eller åtminstone en bråkdel så underbar som honom då det är ett väldigt högt krav) skulle sjunga sådana fina rader till mig!. ååh jag villll! Kommer bergis drömma att jag gifter mig med Paolo i natt. heheheeeeeee
 
Godnatt och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0