Hemskheter

Sååå tröött!

Ändå somnade jag relativt tidigt och ställde därför klockan på 8 för att jag skulle hinna äta både frulle och lunch innan dagens föreläsning som ligger på den skumma tiden 12.15-14:30???
Jag måste även läsa klart en uppsats som vi ska förhandla om idag och igår somnade jag när jag läste den (så klart...)

Men guuud så trött jag är. Har ännu inte tagit mig upp ur sängen.

Läste förresten på Aftonbladet att det var en explosion här i stan i natt. På Alfredos(!)
Jag hörde polisbilarna och ambulansen men trodde ju inte då att det rörde sig om något så allvarligt.
Och i lördags natt misshandlades tydligen en portvakt här på min gata precis utanför mig.

Det känns lite läskigt att sådana saker händer så nära en fastän det känns så fjärran i ens egen värld.

Vet inte vad jag ville ha sagt av detta...
Men ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0