Hipp Hipp Hurra, för idag är det bloggens 5-årsdag!!!! Del V

Datumen var den 2012-01-18

"Hujeda mig!

 

Jag är inte fager just nu, må jag säga!
I och med att jag suttit still och läst hela denna dag har jag allt eftersom blivit mer och mer frusen. 

Jag påbörjade dagen i pyjamasbyxor och linne. 
Adderade snart duntofflor och hoodie. 
Sedan byttes pyjamasbrallorna mot mjukisbyxor med sådan där luddigt foder. 
Och i skrivande stund har jag även hämtat uteliggarvantarna, dragit upp luvan över huvudet och hämtat en filt som jag omsorgsfullt paketerat in mig själv i. 

Jag ser ut som hon äckliga och elaka kommandoran i Emil i Lönneberga - hujeda mig!!


(Nu är det dock "bara" 110 sidor kvar att läsa - jippie!)"

 


Usch, jag minns detta så väl! Läste Organisering och ledarskapskursen. Läste fler böcker än jag sammanlagt gjort under hela min universitetstid. Just här läste jag Fiona Wilson. Väldigt intressant, och tro det eller ej, Mycket av innehållet från den boken minns jag än idag!!!

 

 

Dessa senaste inlägg är tidsinställda btw. Så just i detta nu minglar jag omkring på förfest och träffar alla gamla, goa universitetstjejer igen! Det är väl ett fint sätt att fira bloggens födelsedag på, inte sant?

 

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0