Inkogniiiito

Nu var denna serie slut, och det var ju spännande!
Det var dock inte det jag ville diskutera här, utan jag ville delge den frustration som uppstod denna afton i samband med serien.
 
Jag trodde att titelt uttalades "inkogniiiito".
Hallåan innan programmet sa "inkågnito".
Jag satt och funderade över uttalet under hela programmets gång, ända fram tills datanörden precis i slutscenen sa ordet och uttalade det såsom jag gör "inkogniiito".
YES, utbrast jag högt. Men denna glädje blev ej långvarig.
 
Nästa mening som sades kom från den andra killen som sa "det uttalas ju "inkågnito"", varpå han fick svaret att "neeej det gör det inte alls. eller hur?" varpå tjejen höll med datanörden.
 
Men jag är fortfarande inte säker!
Hur är det egentligen!?!??!?!?
 
*Frustratiooooon*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0