Jag mår iiiilla!

Har konstant mått illa sedan min sjukdom gick över.
Detta spår jag kan ligga till grund av tre anledningar:
• jag har inte kunnat äta så mycket mat
• jag har så mycket slem i magen pga att jag inte alltid hinner springa till toan och spotta ut de små kompisarna som kommer upp med jämna mellanrum (varsågod för informationen)
• jag åt 6 dagar gammal mjölk till mina flingor häromdagen.
 
Har för övrigt en lite rolig anekdot angående denna gamla mjölk. Jag åt dess flingor till kvällsmat, åt inte upp allt och glömde (läs orkade) inte diska ut skålen på kvällen utan lät den stå framme tills dagen efter. När jag då sköljde ur den var mjölken tjock som yoghurt och var helt gul!(!!!!!) Ganska så äckligt!
 
En annan äcklig sak är att jag denna afton STINKER vitlök då jag lagade egen tzatziki förut då jag inte hade några intentioner att umgås med någon eller lämna lägenheten. När sedan Mikaela ringde och lockade med öl och Morgan kunde jag dock inte tacka nej och här sitter jag nu och förpestar deras lägenhet... Har dock tryckt i mig fryst persilja och borstat tänderna. Stannade även på vägen hit och inhandlade en banan så jag hoppas att jag blir av med odören så småningom!
 
Ha en trevlig fredag, n00bs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0