Känslan av att komma hem till en varm lägenhet

- MMMH, oförklarligt skön känsla!
 
Anledningen till att det är varmt är att jag ringde till min hyresvärd igår och berättade om mina kalla element. Rar som han är åkte han direkt hit för att fixa dem, trots att jag inte var hemma. Jag förvarnade honom dock för min sunkiga lägenhet och förklarade det med att jag varit sjuk och bara flydde därifrån.
 
Jag hade själv förträngt hur det såg ut men nu när jag kom hem igen insåg jag skamfullt hur illa det faktiskt var.
Kläder och raggsockor över hela golvet, disk överallt och ett högt och omsorgsfullt byggt snorpapperstorn på vardagsrumsbordet... 
heheeeee, lite småpinsamt att någon varit här inne i denna misär när jag inte varit hemma. 
Hoppas jag inte blir vräkt pga att jag vanvårdar lägenheten....
 
MEN! Imorgon ska jag återigen ta tag i mitt liv och då ska det bli rent och fräscht här igen!
 
Nu ska jag dock lata mig en sista kväll och kolla på den halvkassa serien Inkognito.
 
Godnatt vänner och bekanta

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att värmen är tillbaka! kram A vi hörs.

2013-01-09 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0