Konstiga saker att ha med sig på metron

Hittade en lista i mina anteckningar på phony som jag skrev och fyllde på allt eftersom i Marseille. Under min tid där stötte jag på många konstiga människor och ännu konstigare saker som de hade med sig på just metron. Dessa tänkte jag publicera här, men glömde helt enkelt bort det i slutet på min vistelse.

Härmed presenterar jag i alla fall den lilla listan. 

 

Konstiga saker att ha med sig på metron:

• en köksstol
• ett träd
• en två meter lång pappersduksrulle (medtagen av mig)
• en stor koskälla gjord av flätad korg
• en enorm ihoprullad madrass
• en stor plastbalja full med färgglada kuddar
• ett komplett baklyse till en bil
• en väska formad som ett stort får

 

Det var allt. Det var roligare i mitt huvud än det blev nedskrivet, men nu är det iallafall ute.

Nu i dagarna planerar jag även att publicera min specialare, ändock kanske en aning för sent:

Min tid i Marseille i siffror.

Lägg band på er förväntan och håll utkik!

 

Väl mött och godkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot sifferpresentationen! ;) A

2013-01-10 @ 15:01:18
Postat av: Elin

jag med!

2013-01-11 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0