Love life!

Hej fans!
 
Min dag började väldigt bra. Umgicks med Annica på stan och hade det allmänt trevligt och mysigt. 
Tappade sedan min mobil i ett stengolv och där försvann lite av charmen med dagen kan man säga.
Skärmen gick sönder helt. Touchen lade av totalt och jag suckade djupt över hur mycket livet jävlas med mig ibland. Som tur var fungerar det fortfarande att säkerhetkopiera så nu får jag bara vänta 2-3 veckor på att min nya phony ska komma, så jag kan leva igen.
Blev som vanligt rädd att mina bilder ska försvinna och kom då på den smarta idéen att importera alla bilder till datorn. Det har nu hållit på i 45 minuter och ca en fjärdedel har överförts... Men jag SKA bevara mina drygt 4000 bilder. Hela mitt vuxna liv finns ju där, för guds skull!
 
Andra trevliga saker jag måste ta tag i nu de närmsta dagarna:
  • Skaffa jobb
  • Skriva personligt brev till ett jobb jag inte vet vad det går ut på
  • Försöka få min hyresvärd att trolla fram ett nytt förråd till mig
  • Tömma och mögelsanera mitt förråd
  • Tvätta och försöka rädda alla mögelskadade saker
  • Fightas med mitt försäkringsbolag om mina mögelskadade tillhörigheter
  • Besluta mig för om jag ska gå med i Arbetsförmedlingen eller inte
  • Börja plugga en i stort sett meningslös kurs på Universitetet i brist på annat
  • Städa min lägenhet
  • Diska mitt berg
  • Städa bort julen
MMMH. Älskar verkligen mitt liv ibland!

Kommentarer
Postat av: Marre

Lena, kolla in de här sidorna:
http://www.careerjet.se/ekonomi-jobb/orebro-219103.html
&
http://www.jobbsafari.se/jobb/kontor/ekonomi/orebro/
där kanske du kan hitta något roligt jobb :)

Svar: tack raring! :)
Lena

2013-01-17 @ 22:46:25
URL: http://marress.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0