Porlande vattenfall

... är inte alltid rogivande!
Särskilt inte när det porlande ljudet kommer inifrån ens element vilket indikerar att det inte finns någon värme där inne utan enbart en massa luft och liiite porlande vatten.


Nu har jag alltså fått nog av den här iskalla lägenheten och väntar nu på att sjuktransporten (Elin) ska komma och hämta mig och skjutsa mig till mamma och pappas lägenhet.

De två är dessvärre inte hemma och kan ta hand om stackars lilla sjukling-Lena, så jag får klara mig själv där också. Men det är ju betydligt lättare att rå om sig själv och kurera sig där det finns ett fullt kylskåp, varma element, ett badkar, bluray-spelare och mycket snabbare Internet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0