Shake. that. thing

Goder morgon!
 
Sitter och äter långfrukost bestående av delikat äggröra, gomacka och en halvliter te.
Ute kräksnöar det och jag ska snart gå ut i det eländet (Jippie)
Men ändåmålet är åtminstone trevligt, för jag ska träffa farmor på stan och fika när hon är klar hos frisören.
Jag ska även försöka få med henne till Myrorna för nu vid frukostförberedelserna kände jag ett maniskt behov av en liten shaker. Ni vet sådan där som man kan skaka sås-redning i? TÄNK hur perfekt det vore för att blanda mjölk och ägg till äggröran!??!?!
MÅSTE. HITTA. SHAKER!
 
Hoppas innerligt att det finns på Myrorna!! Jag ser ett praktexemplar ståendes på en trähylla när jag blundar och mentalt vandrar omkring i Myrornas lokaler. Jag hoppas verkligen att jag är synsk och att det stämmer!
 
Pga att sjukdom har slackat mig, lyser Marseille i siffror som ni ser med sin närvaro... meeeeeen den som väntar på något gott....
Jag tänkte nämligen uppdatera den i eftermiddag/kväll!!!
-WOHOOOO
-Äntligeeeeen!!!
-YESSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0