SPORadiskt besök i förrådet...

Skulle gå ned i förrådet för att hämta en mössa.
Öppnade väskan som den låg i och möttes av en skarp doftvägg som nästintill fick mig att kräkas.
ALLA mina tygväskor, mössor, vantar, halsdukar och pashminasjalar från Dubai var totalt söndermöglade!!!
WHÄ!
Har dock tvättat allting idag i hopp om att någonting skulle gå och rädda men jag är osäker.
Är även rent ut sagt vettskrämd för att kika igenom förrådet ytteerigare. 
Jag har en känsla av att rätt så mycket mer än detta är förstört.
 

Min vackra hemmagjorda väska är bortom all räddning...



och detsamma gäller min Ripcurl-väska


och min tidigare vita pashminasjal...

 
 
 
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0