The Ugly Truth

Har suttit och skrivit personligt brev och ändrat mitt CV till och från hela dagen.
Det är förfärligt vad svårt det kan vara att få till det där perfekta brevet alltså. Det finns så många olika ord som kan användas i så många olika fall. Det skulle kunna vara ett evighetsprojekt i mitt fall.
MEN, trots att detta formulerande är en väldigt svår sak, är ändå det allra, allra tuffaste med detta att välja ut en bild att ha brevet. Jag har nu kollat igenom ALLA bilder på min OCH mamma och pappas dator i jakt på en bild där jag är: ordentligt, anständig, inte för ordentlig, förtroendeingivande, icke vin-, drink- eller öldrickande, mogen, glad, samlad, inte för glad etc etc...
Det är svårt att finna en sådan bild på mig kan jag lova...
 
Det finns dock mängder av bilder som visar det motsatta.
Nedan följer ett litet kollage som visar några av rötäggen jag ramlade över i min jakt på den perfekta bilden.
 

Kommentarer
Postat av: Sis

hahahahah
va du är vacker söstra mi!
<3

2013-01-08 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0