Berättelsen om den sluga katten med mörka krafter

Har spenderat natten hos Annica som var gräsänka. Vi hade en mycket mysig och välbehövlig tjejkväll igår! Kollade bland annat på Baksmällan 3 (sjuukt kul!!) där vi fick ordentlig biokänsla då svarta skuggor plötsligt tornade upp sig på skärmen och tysta snarkningar anades... (Hehe)
Och idag, nu på morgonen när jag ska till jobbet och Annica det aset får sova pga semester får jag tillfälle att utföra min favoritsyssla: att leka att jag bor i den bostad där jag övernattar.

I denna lek har jag dessutom katt!!!
En kelsjuk katt som precis blivit könsstympad och därför kräver största tänkbara uppmärksamhet. Hon har aldrig direkt gillat mig förr, men nu när jag bor här och hon är needy hamnar allting i en helt annat läge minsann.

Det har till och med gått så långt att hon försökte lura i mig ett av hennes hår (genom att lägga det på min smörgås) så att jag skulle hamna under en förtrollning och bli förälskad i henne...
Sedan stod hon och psykade mig vid köksbordet för att se om jag fick i mig håret eller ej.

Creepy!!!


Det tjuvknepet hade i och för sig inte behövts för jag är hooked iallafall.
Jag fullkomligt ÄLSKAR djur som visar den minsta uppskattning mot mig.
Detta därför att det är så extremt sällsynt... I vanliga fall verkar jag vara offer för någon rasöverskridande pakt alla djur emellan där de beslutat sig för att helhjärtat avsky mig...


Livet är hårt!

Nu ska jag samla pluspoäng och klia öra lite, sedan kallar plikten igen och min lek är över.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sis

shit vilken creepy stare katten har på sista bilden! fattar inte att du vågade sova där...

2013-07-25 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0