Dagens sjukdomsberättelse

Vaknade 5:00 av att halsen höll på att ramla av sitt fäste. Det var åtminstone så det kändes varför jag då smög upp och petade i mig Strepsils... Somnade om och snarkade tydligen gött ytterligare en timme.
Sedan vaknade jag igen och hade lika ont och har det fortfarande trots att jag varit best pal med både Strepsils och Mucoangin hela dagen. Det är inte lätt när det är svårt, som jag brukar säga!
 
 
Tycker såklart förfärligt synd om mig själv även idag.
Jag är nog en av de jobbiaste sjuklingarna att ha att göra med. Blir så otroligt ynklig och eländig att jag tycker synd om min omgivning (men inte lika synd som jag tycker om mig själv såklart!!). 
 
För övrigt har jag idag hunnit med att äta en deliciös matlåda bestående av dilldränkt räk- och kräftpasta - MMMMUUMS!
Har även posat med min nya guldram. Bara sådär lite spontant framför förstret. Inga konstigheter egentligen... (fast den var skittung och jag fick ont i nacken sekunden efter att denna bild togs...)
 
 
 
Nu ska jag sätta på lite kaffe och suga i mig ytterligare en halstablett!
 
ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0