Godmorgoooon

Har spenderat denna natt i Brunnsnäs hos farmor och farfar där det igår var huset fullt av golfnördar som taggade inför golfveckan som nu för fullt pågår på Askersunds golfklubb.
Eftersom viss släkt rest långväga för att vara på plats denna vecka fick jag snällt sova på golvet i "farstun" på en uppblåsbar madrass.

Jag vaknade upp vid 6-tiden i morse av stela leder i dubbel bemärkelse: det var nästintill minusgrader i rummet + hälften av luften i madrassen hade pyst ut varpå jag snuddade golvet genom madrassen med vissa kroppsdelar...

Kände mig precis som Rudolf i Sunes sommar när jag stapplade in i stugan i morse, bortsett från att jag inte hade myror överallt och ej hade imma på glasögonen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Lena. Nästa gång ska vi bädda som till prinsessan på ärten til dig! Välkommen igen!

2013-07-04 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0