Homestyling i den allra bästa form

Jag har nu utvidgat mitt researchområde till hela Örebro län när det gäller bostadsmarknaden. 
Hittade denna lilla idyll belägen utanför Odensbacken. (Rart ju!!):
 
 
Jag bläddrade ivrigt vidare bland bilderna och fann en charmig detaljbild på en stenmur (observera den tydliga bildtexten):
 
 
Fann ytterligare en bild på denna vackra stenmur - fast ur en annan vinkel:
 
 
Bläddrade vidare ytterligare och fann en bild på en sten som "homestylaren" förmodligen tyckte var lite "fräck":
 
 
"Undra vad mer detta hus har att erbjuda?", undrade jag nyfiket och fann till min stora överraskning att huset även kan förvara skidor!(!!!)
 
 
 
 
WOW, vilken ställe alltså! Är det någonting som INTE finns där!?! Tveksamt alltså!
Det är ju ett rent under att detta objekt inte är sålt ännu alltså...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0