It's a beautiful day!

Denna dag har sannerligen gått i lyckans tecken.

Förlorade i och för sig stort på minigolf men hittade istället min long lost cykel, köpte då en trisslott på vilken jag vann 30:-, bytte in den och vann 60:- till!!

Och det sjukaste är hur jag fann min cykel. Vi cyklade längs Drottninggatan när jag plötsligt utbrast "det där såg ut som min cykel!!!" varpå vi vände och tittade på den. Upptäckte snabbt att det inte var min men slängde omedvetet ett öga på cykeln bakom den cykel jag trodde var min och fick en smärre chock : den cykeln var min!!!

"Siri Östlund, Hallsberg" (min gammelmormor reds. anm) var som bekant ingraverat i ett märke på ramen och lyckan var därmed total!!!

Åh, vilken fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0