Ja hart bra här ute på vischan!

Blev så illa tvungen att återvända till vischan och mor och fars torp redan idag pga att min söndersolade hjärna inte kunde komma ihåg att ta med laddaren till phony hem sist.....

Men vad gör väl det?
Här mår jag som en drottning.
Fann när jag kom hit en söt välkomstlapp bredvid en vaniljbulle.... (som ser ut som en sprängd finne... men smakar desto godare!) Hehee

 
 
 


Så nu har jag slagit mig ned i en fåtölj som är så pass stor att jag nästintill drunknar i dess överflödighet (se bifogad bild där jag imiterar hur en drunkning skulle kunna komma att te sig),

blundar lite medan jag njuter av bullen

 
 

och läser annars lite förstrött ur boken Påven Johanna.

 

 


(Måste ju läsa på så jag kan lyckas få påvetronen vid nästa skifte!!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0