Jag gör anspråkan på min egen cykel!

I morse ämnade jag ringa herr/fru konstapel för att göra anspråk på min cykel. 
I all hast och iver plockade jag bara första bästa numret på informationslapparna jag fått av polisen, stod i kö en stund och kom sedan fram till en dam och presenterade med precision och noggrannhet mitt ärende. 
Blev då snart varse om att jag ringt socialförvaltningen och att de tyvärr inte kunde ge mig min cykel hur gärna de än velat...
 
Förlåt, då har jag nog ringt fel, ursäktade jag mig och önskade generat damen en trevlig sommar.
 
Kontrollerade sedan telefonnumret och ringde sedan det rätta och gjorde anspråk på min egen cykel.
Ärendet ses därför nu som avslutat och jag är välkommen att hämta min cykel hos konstapelns hittegodsavdelning under en utsatt tid.
 
HURRA!
Snart är min älskling åter i min ägo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0