Livin' on the edge!

Har i dagarna två utmanat ödet och ätit saker jag är alergisk mot. Merparten av dem omedvetet såklart.
Detta är listan över vad för farliga saker jag stoppade i mig igår:
  • Farmors hemmagjorda müsli.... med hasselnötter(!!!!)
  • Carlssons livs gudomliga vaniljkaka.... med mandelmassa(!!!!)
  • Marängtårta.... med mandel i marängen(!!!!)
  • Färsk ananas (det stoppade jag dock i mig av ren vilja - cuz I've got no fear!!!)
Idag fortsatte jag alltså detta våghalsspel med att jag till lunch (ackompanjerat med en Billys panpizza) inhandlade en tomat (inte helt mogen, bör tilläggas).
 
Tomater brukar jag ju normalt kunna äta, men tji fick jag för att jag idag försökte vara lite nyttig....
Denna tomat fick bägaren att rinna över och jag är nu svullen i gommen som aldrig förr och känner en blåsa uppdaga sig på insidan av läppen.
 
WHÄ!
Detta suugeeeeerrrr.
Jag vill kunna äta goda saker!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Passa dig för att experimentera med mat!!! Tänk om halsen svullnar igen, det kan gå jättefort! Var rädd om dig! Oroliga kramar från mamma : )

2013-07-24 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0