Sjuka hälsningar från stackars lilla Lena

Heppåer!

Jag är sjuuk! Whäää! *tycker fruktansvärt synd om mig själv*
Det hela började med att jag kände mig ovanligt ynklig igårkväll.
Denna ynklighet följdes snart av frusenhet varvat med svettningar, sedan halsont och näskli.

Konstigt nog kände jag mig relativt kry när jag vaknade upp i morse och tänkte att jag kanske bara inbillat mig för att jag skulle bli omhändertagen och matad med choklad (vilket jag ju också lyckades bli - Score!)

Men skenet bedrog!!
När jag promenerade den korta vägen från mig till parkeringen höll jag på att bli ett med Svartån i och med att jag svettades så kopiöst.

Jag hämtade ändock upp min kollega och vi begav oss till jobbet. Höll på att somna flera gånger i bilen och fick feberont i hela huden. Mådde som en påse skit när vi väl var framme och lät som en karl på rösten pga oklar anledning...

Tog dock två Alvedon och känner mig nu en aning bättre mycket tack vare att det varit fullt upp här hela dagen och jag fått spännande och inte bara helt dagliga uppgifter och nötter att knäcka. Skooj!

Fick dock precis massvis med ben i min fiskgratäng med räksås och blev återigen lite ynklig...

MEN detta kompenseras upp med att jag förut då jag stod och väntade på kollegan fick syn på en jättefin guldram som var slängd vid återvinningscentralen vid univ.... Jag satt i bilen en lång stund och kikade på den och spanade för att se om "kusten var klar", när den var det rusade jag ur bilen och bort till sophögen, plockade upp ramen och kutade tillbaka till bilen och slängde snabbt in den i bagaget och satte mig sedan återigen i förarsätet som om ingenting hade hänt... Heheee. Gratis är gött mina vänner!!

Ha en bra dag och tyck synd om stackars lilla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0