Skit samma sa grisens mamma

Har stekt som en riktig schnitzel idag på stranden i Harge. Smörjde mitt fejs så omsorgsfullt jag förmådde men det verkar inte ha varit tillräckligt.
Skulle nu kunna bli tagen för en skär gris pga mitt skarpt lysande ansikte...

Annars tycker jag personligen att jag i min lägenhets dunkel ser kopiöst brun ut, men så fort jag går ut i solljuset och möter andra människor kommer jag förmodligen se ut som en albino och skifta i blått och vitt...

Grymt, sa grisen!

Har för övrigt haft en alldeles fabulös dag med mina fina vänner och badat, snackat skit, hoppat från hopptorn samt förtärt en suuupergod måltid på en terrass utblickades över Vättern, så jag kan verkligen inte klaga!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0