Brygg-, Satin- och Palettehäng

Igår fortsatte strapatsen att lägga bryggan på plats. Det va fasligt många stenar i sanden just där vi ville slå ner stolparna men tillslut fick vi te't och nu ligger ho på plats och göppar i sjön.

Då var det dags och rengöra den med väldoftande såpa. Och jag låg inte uppe på bryggan och kravlade inte, utan jag stod under hela tiden i vattnet och skrubbade därifrån. Därefter tog jag mig ett dopp så sammanlagt var jag nog i i ca 30 min! Och det var sååå skööönt!
En granne sa att de uppmätt 20 grader i sjön häromdagen. Omgggg


På kvällskvisten lämnade jag underbara Brunnsnäs och farmor och farfar och begav mig till Örebro igen där jag mötte upp Becka och Mikaela på Satins uteservering. Myyysigt!!!

Nu sitter jag på golvet i hallen och väntar på klartecken från Elin och Anders (som skulle varit här för en halvtimme sedan enligt dem själva...) så ska vi bege oss till Marieberg för lite stillsam shopping. (Känns som om vi inte kommer vara direkt ensamma med tanke på att detta är den första dag på länge som det inte är strålande beachväder...)

Heppåre!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0