Burning down the house....

När jag för en stund sedan skrotade runt här på banken slog det mig som en blixt från klar himmel - JAG LÄMNADE PLATTÅNGEN PÅ I MORSE!!!!

Och jag är 100%-igt övertygad om att så är fallet eftersom jag satte igång den, la den på plastmattan på toagolvet och sedan insåg att klockan var för mycket och rusade till bilen...

Klurade en lång stund på vad jag skulle göra. Chefen erbjöd mig till och med att låna hans bil och åka hem för att stänga av den.

Men så kom jag på att jag kunde ringa min eminente hyresvärd. Så nu är han uppe i min lägenhet och motverkar att "en av länets mest värdefulla och K-märkta frikyrkobyggnad" brinner ner. Hade varit lite småjobbigt att ha det på sitt samvete...

Får nog börja sprida ut mina extranycklar. Inlåsta, hemma gör de inte direkt någon nytta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0