Godmorgon!!!

Neejdå, det är inga konstigheter alls... Det är väl fullt normalt att vakna av sig själv kl 6 när man somnade kl 3?

Heheeee
Behöver jag ens säga att jag är dödsnervös?!?

Men. Dagen är äntligen kommen!
Älskade Annica och Joel ska gifta sig och det är så sjukt roligt att jag knappt kan ta in det trots att jag levt mitt i planeringen i nästan en år.

Och som ett litet brev från posten (från "the guy upstairs" efter vår vackra och moderna version av "Farsan våran typ" (fader vår, reds. anm.) igårkväll kan tänkas?!) har vädret skiftat och de spådda regnmassorna (tänk er kräkande skyfall) har mer än halverats på prognoserna! Sweet!

Nehe. Nu ringer snart min klocka så nu är det dags att avsluta!

Puss

Haha! Nu gick ett billarm igång! Det är nog som en extra säkerhet så mina skönsovande vänner på Elite hotell också ska vakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0