Gult är fult. eller nej, jo! Eller nej. Eller?!

Jämt när jag är utomlands blir jag "våghalsig" och "modig" vilket bidrar till att jag alltid köper färgglada och "goofiga" kläder under resan.

Mitt senaste fynd av detta slag var denna skrikgula magtröja. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker den är snygg eller skitful....


Har dock packat ner den i midsommarpackningen eftersom midsommar är just en sådan högtid då jag också har en tendens att bli våghalsig och bär färgglada kläder.

Det blir spännande detta!

Trevlig helg på er raringar!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

"Gult er kult" - norwegian saying ;) (och kult = coolt). du ser bra ut i den, schnygging! ha en underbar midsommar :D

2013-06-20 @ 00:28:52
Postat av: mamma

Gult är solens färg så den kanske kan locka fram solen på midsommar! Ha det så trevligt! Kram : )

2013-06-20 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0