Här ligger jag på min dödsbädd

Är på besök i efterlängtade Brunnsnäs och farmor och farfars stuga. Så fort jag kommer hit fylls jag av ett skönt lugn och jag blir sådär mör i hela kroppen. 
 
Detta resulterade i att jag nu redan gått till sängs. Hade velat göra det redan kl 21 men det kändes lite väl saftigt så jag fick kämpa med att hålla mig vaken ytterligare en timma. Men jag måste vara pigg och fräsch för imorgonbitti ska jag gå caddy åt farmor och pappa!!!!
 
Så nu ligger jag alltså här i det kära gästhuset på gården där allting luktar gott och sommar. 
 
Tänkte ta en bild på mig själv när jag låg här och lekte att jag sov... Misslyckades dock fatalt då bilden istället ser ut som mig själv liggandes på min egen dödsbädd...
 
I verkligheten ser jag nog mer ut som på denna bild nummer två (plus eventuellt en liten dregeltråd?):
 
Läckert minsann!
 
 
Nattiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0