"Hon har blommor i sitt hååår

...Som bara jag kan se" (citat Anders Glenmark)

Har dagen till ära pimpat mitt hår med en tygblomma jag fann i en byrålåda där hemma, i hopp om att det skulle bli somrig, uppsluppen och mysig stämning här på jobbet (och med hopp om att överösas med komplimanger naturligtvis.....)

Men inte ett ljud om denna vackra hårkreation har yttrats och jag känner för att demonstrativt slita ur blomman, slänga den på golvet för att sedan stampa sönder den så att lokalen sedan kantas av bortslitna rosenbad...

Men istället sitter jag och snörper på munnen och tiger i min ensamhet samtidigt som jag lyssnar till ljudet av min kurrande mage.


Kommentarer
Postat av: Sis

jättefin!!!! :D

2013-06-27 @ 13:33:49
Postat av: Anonym

En blomma kan lysa upp den tristaste lokal!

2013-06-27 @ 16:12:00
Postat av: Mikaela

SUPERSÖT!

2013-06-27 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0