Honey, I'm hoooome

Nu är jag hemma från älskade Barca.
Hade gärna stannat några veckor till (hoppades en stund att flygledarstrejken skulle blåsa igång igen så vi skulle bli fast där nere...) men plikten kallar, så att sägaaa.

Imorgon påbörjas denna sommars första dag på Handelsbanken i Finnerödja. Jag ser fram emot detta återseende lika mycket som vanligt men det enda jag inte ser fram emot är att ställa klockan tidigt.......

Är helt slut av all värme och släpande på väskor men är "på alerten" i huvudet så nu måste jag försöka slappna av och försöka somna så jag iallafall får några timmar skönhetssömn. Det behöver mina trötta ögon och medföljande påsar....


Nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0